Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 11 Februari 2010

JoM BaLiIK Kg...

Balik Kg...wooo...ooo Balik Kg.....hati girang...

perghh...teringat lak cam nak balik raya sempena Hari Raya Puasa or Raya Haji...tapi ni nak balik coz dpt cuti sempena Gong Xi Fa Chai......yahooo...bestnyer......dapat cuti 4 hari jer untuk tahun nih...xper..janji dapat cuti gak.....hik2...

gua dah xsbr nak jumpa family nih...nk jumpa umi abah,adik n kengkawan yang lain...korang sumer tunggu kehadiran dan kepulangan aku nih....

gua maybe bertolak balik kelate mlm esok (jummat malam)....ye..ye xsbr nih...

aku sure mesti jem giler la jalan mlm esk n bermulalah malam nih...warga kota akan pulang beraya di kampung halaman masing-masing....istimewa kepada pengguna lebuhraya..dimana PLUS kan dah bgtahu terdapat beberapa tol akan diberikan diskaun cam kat LPT dan Tol Bentong akan diberikan secara percuma bermula pada pukul 11.00 malam hingga kul 4.00 pagi keesokkannya......hu2....

aku engak (tidak) sabar nak balik nih...kena tunggu sehari lagik....pergh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters