Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 13 November 2008

Uje Tiap Tiap Hari (Nak Banjir La Tu)

Skrg ni dah masuk musim tengkujuh.....Kalu dah masuk musim tengkujuh ni...ramai la dah bersiap sedia nak pindah.....al-maklumlah....kalu hujan tak henti-henti semalam bermakna nak banjir la tu...

Tapi aku sangat seronok kalu banjir berlaku.Leh main ajir banjir...Best oo......

Kat kg aku tiap-tiap tahun banjir berlaku...Paling aku ingat pada tahun 2003,banjir pada tahun tu merupakan banjir yang terbesar pernah berlaku di Kelantan.Habis satu bandar di kelantan especially Kota Bharu yang merupakan bandar besar dan tempat ekonomi di Kelantan lumpuh disebabkan banjir yang melanda di kawasan bandar Kota Bharu..

Tu la banjir yang paling besar aku pernah tengok.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters