Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 18 November 2008

Kecewa Dengan Perkhidmatan TM

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang membaca blog saya ini.Saya harap anda semua terhibur dengan blog yang saya sediakan ini.

Okey mengenai tajuk diatas.Merupakan perkara yang pernah saya alami sejak akhir-akhir ini.Saya amat kecewa dengan perkhidmatan TM (Telekom Malaysia).Saya kecewa dengan perkhidmatan tersebut kerana sudah hampir 3 minggu kerja-kerja pembaikan talian telefon rumah saya tidak dilaksanakan.Saya menjadi tertanya-tanya..Apakah mengambil masa selama 1 bulan untuk menyiapkan kabel yang dicuri itu.Saya amat kecewa dengan pihak-pihak yang menyelenggarakan perkhidmatan ini.

Saya dah banyak kali melaporkan kerosakan talian talipon rumah.Namun sebarang tindakan tiada pun.

AKU KECEWA
PERKHIDMATAN TM TIDAK BAGUS....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters