Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 11 November 2008

Kecurian Kabel Talipon Kat Kawasan Rumah

Baru-baru ni (dah hampir seminggu lebih kejadian ini berlaku)...Kecurian kabel di kawasan rumah aku ni kian menjadi-jadi.Kecuarian kabel itu dilakukan pada waktu malam dan pagi (lebih kurang dalam pukul 12 tgh malam hingga 3 pagi)...

Apa kejadanyer si pencuri yang tak bertamadun ni pergi curi kabel talipon.Menyusahkan orang je...

Dah ler aku kena break melayari internet coz talipon umah aku tidak menjadi.Connection interent leh buat apabila talian talipon umah menjadi...

Er.........geramnyer aku.....

Tapi yang aku hairannya kenapa la lambat betul si pengurusan TM nak pasangkan yang baru kabel talipon tu.Ni pun satu hal....Menyusahkan aku je talipon buat laporan kerosakan tapi sebarang tindakan pun tarak (tidak ada)....

Aku sungguh kecewa dengan perkhidmatan yang dilakukan oleh TM...

Aku kecewa....Disspaointed.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters