Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 10 November 2011

Kedudukan Pelawat Facebook (Negara)

Haaa..korang tgk tak jadual kat atas tu..korang tengok betul-betul..perghhh..hebat giler la United State (US) dengan top 1 kedudukan pelawat Facebook dengan populasi 130 Juta.wow..hebat tuh...memang gempak r..maklum la..asal FB kan dari US..so memang normal la diorang lebih tinggi dan lebih teror first guna FB nih..haaaa..amek ko..130JUTA..ko ad..ko mampu????

Haa...bagi Malaysia pula menduduki ranking ke-11 iaitu sebanyak 12JUTA , diikuti Sepanyol (12JUTA) juga , FILIPINA (10 JUTA) , AUSTRALIA (9.1 JUTA) , ARGENTINA (8.2 JUTA) , TAIWAN (8.2 JUTA) , COLOMBIA (7.5 JUTA) , BRAZIL (6.2 JUTA) , CHILE (6.2 JUTA) DAN THAILAND (6.2 JUTA)

Tapi itu taktahu ranking yang biler..so..korang search sendiri la ek kalu nk tau yang latest...aku pon main post jew..saje je nk update blog..dah taktau nk update per..so aku update benda ni la..hohoho...

Okeylah...penat lak aku asenya nk menaip nih..so..no out dh aku..so jgn lupa LIKE n SHARE yer.....cyg korang...mmmmuuaahhhhh..

Sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters