Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Memaparkan catatan dengan label sedih. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label sedih. Papar semua catatan

Sabtu, 26 November 2011

luahan dari hati aku...

Saat ini ketika ini saya memang benar-benar rasa dalam kesedihan. Tak tahu kenapa hati ini terasa begitu sayu. Seolah-olah seperti orang yang putus cinta lagaknya. Cinta yang dihampakan oleh seseorang. Hati pulak suka nak melayan perasaan macam ni katika ini.

Kenapa hati ini tidak gembira seperti pasangan yang bercinta. Penuh dengan bunga-bunga. Sentiasa tersenyum dan ceria sepanjang hari. Bagaikan tak sabar untuk berjumpa sang kekasih hati. Hidup dalam penuh keceriaan. Bergurau senda, senyum tawa, merajuk dan pujuk memujuk. Tetntunya hati sang dara terasa bahagia sekali kan...

Bagaimana untuk saya melenyapkan perasaan murung saya ni???Dari dulu lagi memang sifat saya yang satu ni tak boleh saya hilangkan. Akan ada masa dan ketikanya saya akan berasa sedih, dan rasa macam nak menangis. Seorang sahabat berkata pada saya, saya ni terlalu memendam sampai satu tahap inilah yang akan berlaku. Bila mana sesuatu itu tak dapat ditahan lagi maka airmata sahaja yang akan keluar. Betul ke??? Entah la saya pun kurang pasti. Mungkin ada benarnya...Mungkin hati saya tak cukup kuat untuk menghadapi segala dugaan yang Allah berikan. Mungkin juga saya dah jauh dariNYA...

Ya Allah....ampunkan dosaku... :(

Rabu, 30 Mac 2011

kemurungan

aku alami kemurungan asenya duk kat UUM nih..aku taktahu la nape...aku rasa sunyi sangat...maybe aku rindu kat family aku..ermmm..kalu rindu..aku dh balik pun kat kg...tapi aku terasa nak balik lama-lama kat umah..aku rindu kat adik,umi,abah dan family yang lain...

aku nak balik....please....

umi..ore rindu.....

nak balik dumoh.....

ye lah....aku rasa sem ni lain rasanya..ye la..maklumlah...sem ni sem pendek dan sem ni jugak rasa penat...ye la dengan assigment,kuliah,ko-k dan banyak ag......

wa..penat asenya....dusssshhhhh


Negara Pelawat Blog


free counters