Ha..nampaknya sudah pun masuk hari kesembilan kita berpuasa,tinggal 21 hari lagi untuk kita menghabiskan puasa untuk tahun ini.Sudah pasti bagi ibu-ibu sibuk mengsiapkan juadah untuk berbuka setiap hari dan ada juga sibuk mensiapkan tempahan biskut raya.Haa..bercakap pasal biskut raya ni,menu yang wajib ada setiap hari raya coz orang dtg nk beraya nk makan per..hahaha..so,terciptalah biskut raya untuk dimakan pada hari raya nanti.
so,bagi kau biskut raya yang paling best dan favourite aku ialah TART NENAS. Tart Nenas merupakan biskut kegemaran aku dulu dan selama-lamanya. Aku memang suka giler biskut ni coz terasa gebu bila makan...nyummmmm..sedap ooo...setiap kali menjelang raya, aku mesti buat punya biskut ni, mula-mula buat memang tak jadi sangat coz keras la,x jadi cm tart la..xpat nk gulung la..hahaha..macam2..pastu lama-lama dh jadi dah...
so,seminggu nk raya aku buat la biskut raya ni...hehehe..aku teror tau..jangan pandang sebelah mata denganku..haahahaha :p
okeylah..kat sni aku nk share ngan korang resepi biskut raya TART NENAS untuk korang cuba dan bagi yang sudah cuba mesti best kan korang buat hehehehehe...
t dah buat pos la kat aku ckit..hehehehe...
==============================================================
so,bagi kau biskut raya yang paling best dan favourite aku ialah TART NENAS. Tart Nenas merupakan biskut kegemaran aku dulu dan selama-lamanya. Aku memang suka giler biskut ni coz terasa gebu bila makan...nyummmmm..sedap ooo...setiap kali menjelang raya, aku mesti buat punya biskut ni, mula-mula buat memang tak jadi sangat coz keras la,x jadi cm tart la..xpat nk gulung la..hahaha..macam2..pastu lama-lama dh jadi dah...
so,seminggu nk raya aku buat la biskut raya ni...hehehe..aku teror tau..jangan pandang sebelah mata denganku..haahahaha :p
okeylah..kat sni aku nk share ngan korang resepi biskut raya TART NENAS untuk korang cuba dan bagi yang sudah cuba mesti best kan korang buat hehehehehe...
t dah buat pos la kat aku ckit..hehehehe...
==============================================================




